Search
Close this search box.

دپارتمان سلامت و زیبایی 

خدماتی که در این صفحه مطالعه خواهید کرد:
portrait beautiful woman with clear skin posing with baby s breath flowers copy
ژنتیک و زیبایی

زیبایی را می‌توان مخلوطی از سلامت بدن و روان دانست. علم ژنتیک امروز به کمک سلامت پوست، مو، سلول‌های بدن و فیزیولوژی زیبایی آمده است. نگهداری از زیبایی و حفظ سلامت بدن و روان از دستاورد‌های علم ژنتیک روز می‌باشد. کلینیک ساواژنوم با انجام آزمایشات بسیار پیجیده و جدید به کمک شما آمده است تا زیبایی خود را حفظ کنید. امروز می‌توان با بررسی‌های ژنتیک پیشرفته فهمید چه بخوریم و چگونه با بدن خود ارتباط داشته باشیم تا زیبایی خود را حفظ و دو چندان کنیم. همه ما خصوصیات ژنتیکی اختصاصی داریم که تعیین می‌کنند چگونه زندگی کنیم تا پوستی شاداب‌تر، بدنی سالم‌تر و روانی آرام‌تر داشته باشیم.

8
ژنتیک و پوست

سلامت پوست ما رابطه تنگاتنگ با تغییرات ژنتیکی دارد که ما را کاملا متفاوت از دیگران می‌کند. تعیین نقاط ضعف و قدرت، یا خصوصیات فردی پوست شما با بررسی‌های ژنتیک امکانپذیر می‌باشد. کلینیک ساواژنوم با پیشنهاد استفاده یا عدم استفاده از ترکیبات خاص آرایشی، استفاده از مواد مکمل تقویت کننده، و برنامه ورزشی اختصاصی کدهای ژنتیک شما نزدیکترین و دقیق ترین راه را برای حفظ سلامت پوستتان و شادابی سلول‌های بدنتان در اختیارتان قرار می‌دهد.

ارتباط با ساواژنوم

شما به راحتی می توانید از طریق تلفن، ایمیل و یا مراجعه حضوری، با ما در ارتباط باشید. همچنین ما مشتاق دریافت نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

آدرس:

تهران، خیابان وزرا (خالد اسلامبولی)، نبش هتل بیمارستان گاندی، شماره ۱۳۲، واحد ۶

ایمیل:

ساوامگ

 آخرین مقالات و اخبار تخصصی مرتبط با علم ژنتیک را در ساوامگ بخوانید.