Search
Close this search box.

دپارتمان تخصصی مشکلات ژنتیکی جنینی و ناباروری 

3 1
در کلینیک ژنتیک ساواژنوم، ما مفتخریم که یک دپارتمان تخصصی مشکلات ژنتیکی جنینی و ناباروری را برای بیماران خود فراهم آورده‌ایم. ما برای بیمارانی که نتایج پر ریسک در غربالگری جنین یا سونوگرافی را دریافت می‌کنند، مشاوره ژنتیک تخصصی، تمامی آزمایشات ژنتیکی روی مادر و جنین، روش‌های PGD و PND برای بارداری جنین سالم و پشتیبانی کامل در تمامی مراحل قبل از تولد تا تولد ارائه می‌دهیم.

ژنتیک در مامایی می‌تواند پیچیده باشد زیرا ترکیب ژنتیکی سه نفر – مادر، پدر نوزاد و نوزاد متولد نشده – باید در نظر گرفته شود. بسیاری از زنان و مردان دارای یک بیماری ژنتیکی هستند که تا زمان بارداری مادر ناشناخته است.

ما آزمایشات تشخیصی ژنتیکی را از طریق نمونه برداری از پرزهای کوریونی یا آمنیوسنتز، در صورت تجویز پزشکان انجام می دهیم. ما همچنین در ارتباط با بهترین پزشکان متخصص زنان و مراکز IVF تهران صفر تا صد خدمات را برای مراجعین فراهم کرده‌ایم. 
چه کسانی به دپارتمان تخصصی مشکلات ژنتیکی جنینی و ناباروری در مرکز ساواژنوم مراجعه می کنند:
  • سن بالای مادر
  • سابقه خانوادگی نقایص مادرزادی، اختلالات کروموزومی، تاخیر در رشد یا هر مورد مشکوک ژنتیکی در هریک از والدین و خانواده‌هایشان.
  • سونوگرافی غیر طبیعی.
  • سقط مکرر جنین یا مرده زایی.
  • مردانی که به دلایل ژنتیکی دارند نابارور هستند و با درمان های باروری ممکن است به جنین منتقل شود.
model uterus tablet with ultrasound table 151013 36116
ویزیت شما در دپارتمان تخصصی مشکلات ژنتیکی جنینی و ناباروری در مرکز ساواژنوم

این جلسات شامل مشاوره توسط پزشک متخصص ژنتیک، ترسیم و ارزیابی سوابق بیماری خانوادگی و تجویز آزمایشات ژنتیکی لازم است. در صورت لزوم متخصصان بخش PGD از طریق ارزیابی قبل از لقاح و آزمایش ژنتیکی قبل از لانه گزینی جنین  (PGD)در کنار IVF از انتقال جهش‌ها به جنین جلوگیری کنند.

در تمامی مراحل قدم به قدم متخصصین ژنتیک ساواژنوم، با پزشک متخصص زنان شما همکاری می‌کنند تا سطح بیشتری از مراقبت را در طول بارداری شما ارائه دهند. اگر قصد بارداری دارید، می‌توانید با متخصصین ژنتیک و مشاوران ما برای طراحی یک برنامه مراقبتی خاص برای بارداری ارتباط برقرار کنید.

رزرو نوبت

برای رزرو نوبت لطفا این فرم را تکمیل کنید.

ساوامگ

 آخرین مقالات و اخبار تخصصی مرتبط با علم ژنتیک را در ساوامگ بخوانید.