Search
Close this search box.

درباره کلینیک و آزمایشگاه ساواژنوم

empty hallway background 1

داستان ساواژنوم، از سالها پیش و زمانی آغاز شد که ایده ى اولیه ى راه اندازی یک مرکز ژنتیک مدرن با رویکرد پزشكى فردى در ذهن ما شکل گرفت. نظر به آن كه امروزه در کشورهای پیشرفته از دانش ژنتیک و اکتشافات علمی در دنیای جذاب ژنوم ها، برای درمان اختصاصی انواع بیماری‌، طراحی سبک زندگی و برنامه های سلامت به طور گسترده استفاده مى شود، نیاز به راه اندازی مرکزی با قابلیت های خاص در این زمینه بسیار احساس می‌شد.

ساواژنوم اولین کلینیک فوق تخصصی ژنتیک کشور با دیدگاه سلامت محور و پیشرو می باشد. چشم‌انداز ما :”نهادینه کردن درمان و سبک زندگی بر اساس ژنتیک و علوم پزشکی تخصصی در جامعه، کاهش آلام و هزینه‌های درمان و نیز پیشگیری از ابتلاى به بیمارى ها در افراد است.”
ما آغازگر راهى هستيم كه امید داريم به دست دیگر متخصصان و دانشمندان کشور پى گيرى شود و دست به دست هم دهيم تا جامعه ای سالم و پرنشاط داشته باشیم.
زندگی پدیده ای تصادفی نیست، بلکه به دستان ما و با تلاش خودمان ساخته مى شود. و در اين راه هدف ما ساختن زندگى به دست خود ما با استفاده از علم و تکنولوژی روز ژنتیک می باشد.

quotes

مأموریت اصلی ساواژنوم 

پاسخ گویی به همین نیاز است. در حقیقت وظيفه ى ما :” ارائه خدمات تشخیصی، درمانی و سلامت با رویکرد پزشکی فردى و علم ژنتیک برای آحاد جامعه است. ما میخواهیم درمان اختصاصی تر و سلامت هر چه پایدارتر را برای مراجعه كنندگان خود به ارمغان بیاوریم.”

ارتباط با ساواژنوم

شما به راحتی می توانید از طریق تلفن، ایمیل و یا مراجعه حضوری، با ما در ارتباط باشید. همچنین ما مشتاق دریافت نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

آدرس:

تهران، خیابان وزرا (خالد اسلامبولی)، نبش هتل بیمارستان گاندی، شماره ۱۳۲، واحد ۶

ایمیل:

Rectangle 1735
Rectangle 1735 1

گواهینامه‌ها

ساواژنوم، دارای عالی‌ترین استاندارد مدیریت کیفیت انگلستان است. ما برای بالا بردن کیفیت خدمات در حد استاندارد های جهانی، تلاش می کنیم.

ساوا سلامت

ما برنامه جامع ژنتیک سلامت خود را در قالب برنامه “ساوا سلامت”  برای افراد غیر بیمارى که قصد سالم تر زندگی کردن دارند، ارائه نموده ایم. برنامه ساوا سلامت، متشكل است از چهار بخش ساوا نوتریشن، ساوا بیوتی، ساوافیتنس و ساوا ولنس که مى توانيد در اين سایت می مطالبى در مورد آن ها بخوانید.
آزمایشگاه تخصصی ژنتیک ما در چهار گروه : سیتوژنتیک، ژنتیک مولکولی، غربالگری و فارماکوژنومیکس ، علاوه بر انجام تست های تخصصی برای مراجعان به مرکز ، به آزمایشگاه های همکار نيز در زمینه ى آزمایش هاى تخصصی خدمات ارائه می نماید.

ابزار سنجش ریسک سرطان

با پاسخ دادن به سوالات این فرم از ریسک سرطان های ارثی آگاه شوید